מסר עבורך בקלפי התקשור

זה המסר של קלפי התקשור עבורך לחודש כסלו תש"פ

הקלף הימני – "השוטה": אם הוא מזכיר לכם את הקלף של השוטה מהטארוט אז אתם לא טועים. גם בחפיסת קלפיי סיי יש את קלף השוטה, וכמו בטארוט כמובן שלא מדובר בשוטה במשמעות של טיפש. קלף השוטה מתאר אדם שיוצא לדרך חדשה, שאינו יודע לאן תוביל אותו. הקלף מזמין אתכם ללכת אחר ההדרכה הרוחנית שלכם. המדריכים הרוחניים שלכם יודעים מה הפוטנציאל שלכם, מה היעוד שלכם ולאן אתם צריכים להגיע, גם אם באופן מודע עדיין אינכם יודעים. הדרך היעילה ביותר לקבל מהם את המסר שלהם הוא לתקשר איתם. ואם עדיין אינכם מתקשרים – אז החודש הוא הזמן המתאים ביותר ללמוד תקשור ולהתחיל לתקשר עימם (עוד פרטים על לימודי תקשור תמצאו למטה). המדריכים שלכם מבקשים לעזור לכם בדרך הרוחנית שלכם, והקלף הזה הוא הקריאה שלהם אליכם.

 

הקלף האמצעי – "ליבידו": הקלף מראה תמונה עתירת חיים של נחש וטווסים, מים זורמים, ירק וסמלים של מחזוריות עונות השנה. הסיבה שבחרתם את הקלף הזה היא שהמדריכים הרוחניים שלכם מזמינים אתכם להתחבר החודש אל כוחות החיים שטמונים בכם, אל העוצמה הפנימית שלכם, אל המיניות שלכם, היצר והיצירתיות. המדריכים שלכם יודעים שחשוב מאוד שלא תפחדו לגעת באנרגיה הגולמית רבת העוצמה שטמונה בכם, שבאמצעותה תוכלו להתפתח ולהתחזק. שאבו חיות, חיוניות ואנרגיה רבה מהטבע באמצעות חיבור בלתי אמצעי אליו: טיילו, ציירו, כיתבו, העיזו, עשו אהבה, חיו! 

 

הקלף השמאלי – "עכשיו", ומראה אדם שקוצר את מה שזרע! המדריכים הרוחניים שלכם מעבירים אליכם דרך קלף זה את המסר שאומר שאין זמן טוב יותר לעשות מה שאתם רוצים מאשר עכשיו. מכירים את האימרה הידועה: העבר הוא הסטוריה, העתיד הוא מסתורין וההווה הוא מתנה? המדריכים הרוחניים שלכם רוצים שבחודש הקרוב תעשו משהו שאתם תמיד רציתם, אל תחשבו על העתיד אלא התייחסו אל ההווה כאילו זה הזמן היחיד העומד לרשותכם. אם רציתם לעשות משהו, ללמוד משהו, להתנסות במשהו או כל דבר אחר – תעשו זאת. בנקודת זמן זו בחייכם – לא העבר ולא העתיד חשובים, אלא רק מה שקורה כרגע. והמקום הזה תפעלו!

 

אם הקלפים הללו דיברו אליכם זה מכיוון שהמדריכים הרוחניים שלכם קוראים לכם לתקשר איתם!
אני מזמין אתכם לגלות את היכולת העל חושית הטמונה בכם, ולפתח אותה לכדי יכולת תקשור של ממש, באמצעותה תוכלו ליצור קשר יומיומי עם ההדרכה הגבוהה שלכם, ולקבל מסרים רוחניים עבור עצמכם ועבור היקרים לכם. תקשור מאפשר לנו לקבל תשובות לשאלות, לעזור לנו לעשות החלטות חשובות, כך שהחיים יהפכו מהתמודדות יומיומית לחוויה רוחנית מתמשכת. 

קורסים להכשרת מתקשרים יפתחו אצלנו בקרוב בתל אביב וגם בחיפה, בערב וגם בבוקר, ואפשר עדיין להצטרף. ליחצו כאן לקבלת פרטים נוספים 

ובינתיים, אשמח להעניק לכם במתנה קורס חינמי בן 5 שעורים, שצילמתי בנושא תקשור. ליחצו כאן להרשמה לקורס החינמי 

בנוסף, אני מזמין אתכם לצפות בסמינר אינטרנטי, לגמרי בחינם, שבו אני מסביר לעומק על נושא התקשור, המדריכים הרוחניים, והשעורים שלנו בחיים האלה ביחס לגלגולים הקודמים שלנו. ליחצו כאן לצפייה בסמינר מתנה שצילמתי עבורכם